viernes, 31 de mayo de 2013

Valoracions de l'assignatura

- Competències assolides i com ha estat l'aprenentatge durant l'assignatura.

Pel que fa a les competències assolides durant l'assignatura, he millorat més les que ja tenia de base, els meus coneixements previs, i les meves creences. Per tant, he millorat molt en quant a treballar en equip gràcies a l'elaboració del documental i també a l'hora de fer el treball escrit (quadern del documental).

També he millorat en quant a l´ús de les noves tecnologies, com és realitzar un blog, i la realització del documental abans esmentat.

Una altra competència que he millorat durant l'assignatura és la de la pròpia formació contínua, on he reflexionat sobre la meva pràctica i temes concrets o situacions que ens han fet reflexionar.

En definitiva, crec que he tingut una progressió dels meus aprenentatges, aconseguint una visió general de les diferents situacions que hem viscut i adonar-me de les meves competències professionals per avançar i aprendre molt més.




- Valoració del blog.

Realitzar un blog per aquesta assignatura m'ha semblat molt interessant, i crec que és una bona manera de realitzar reflexions d'una manera innovadora i al dia, ja que és un recurs molt bo i actual.
Les activitats que hem realitzat a cada entrada, són idonies per assolir el nostre coneixement i continuar avançar en la nostra tasca com aprenent per ser futurs mestres, i compartir amb totes les persones la nostra feina.

Al principi, em vaig confondre a l'hora de realitzar unes activitats o altres, ja que ja he realitzat les pràctiques i per aquest grup d'alumnes teníem unes determinades activitats i la resta d'alumnes practicants unes altres. Finalment, sí he pogut realitzar totes les activitats que les mestres ens han proposat i m'ha agradat fer-ho.
Pel que fa a les competències i posar-les a les etiquetes, en un principi em vaig embolicar perquè no sabia molt bé com fer-ho, però de tot s'apren i també el blog m'ha ajudat a això i poder seleccionar quines competències he treballat a cada activitat.

Recomano realitzar blogs a tots els estudiants i mestres, per reflectir la seva tasca educativa, i espero que a un futur sigui una bona mestra i poder compartir les meves experiències amb tothom.

- Competències:

Les meves etiquetes fan referència a la reflexió sobre el meu procés d'aprenentatge durant aquesta assignatura.




No hay comentarios:

Publicar un comentario