miércoles, 1 de mayo de 2013

Guió del nostre documental

 El nonstre guió del documental és el següent:




   Títol: “La pràctica educativa a Eivissa, de cero a tres anys

         Finalitat i objectius:
-      Crear un medi visual per mostrar les diferents metodologies emprades endiferents escoletes (privades o públiques).
-       Comparar  les metodologies.
-       Possibilitar la reflexió i comparació del tema a classe  a partir del documental.
                       
        Número de filmacions: 7 filmacions en total.

-      Una gravació d’una escoleta (Eduka, privada): 2 filmacions de dos entrevistes a dos  educadores ( Ubicació del municipi de Jesús).
-    Una gravació d’una escoleta (Cas Serres, pública):2 filmacions de dos entrevistes a dos educadores (C/Felip Curtoys i Valls, S/N. Barri de Cas Serres).
-    Una gravació d’una educadora que treballa a l’escoleta pública Es Fameliar  (Ubicació municipi Santa Eulària).
-     Gravació d’una pràctica: narració d’un conte (CEIP Cas Serres).
-    Gravació d’una pràctica:  activitat d’experimentació a l’aula. (CEIP Santa Eulària).

             Destinataris: 

Aquest projecte va dirigit al estudiants d’Educació Infantil  (GEDI), encara que també podria servir per a les famílies, professionals de l’àmbit infantil en general.
                 
           Justificació:

Partim del nostra interès per  saber com ha evolucionat les metodologies que s’empren en diferents escoletes, tant d’àmbit educatiu públic com privat. Per tal motiu, la nostra tasca ha estat la filmació d’educadores d’ambdues escoles, de manera que comencem a assabentar-nos d’aquestes. Hem triat aquest tema per mostrar, especialment als estudiants que no hagin realitzar pràctiques a les escoletes, com es duu a terme el dia a dia la metodologia en aquestes, és a dir, el transcurs de les activitats diàriament. 




- Competències:

Les meves etiquetes fan referencia al treball en equip per realizar entre tots els membres del grup un documental i a l'ús de les noves tecnologies que hem utilitzat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario