martes, 21 de mayo de 2013

Els meus aprenentatges respecte als documentals

Quins aprenentatges he rebut després de realitzar el documental?

Quines experiències m'han aportat els documentals dels meus companys o altres de la xarxa?



Reflexió:

Al principi, penso que tant a les meves companyes de grup com a mi ens ha costat una mica l'hora de realitzar un documental, ja que teniem moltes idèes i ganes per realitzar una bona feina, que finalment hem pogut fer front, però pel que fa a l'ús del programa Movie Maker podria haver estat molt millor i ho podriem haver fet molt més el·laborat i més professional.

Al veure alguns documentals que han  realitzar alguns companys, he vist que molts ho tenien molt més elaborat, i m'han agradat molt. Jo crec que per la pròxima vegada hem d'intentar conèixer altres programes o mètodes per a millorar la nostra feina.

Pel que fa al nostre documental en si mateix, penso que la idea era bona i ho hem plasmat de manera clara i senzilla, ja que consistia en una sèrie d'entrevistes que hem realitzat a diferents educadores per veure el seu punt de vista a l'hora d'ensenyar, i veure en quines metodologies es basaven i finalment, he pogut fer una comparació de totes elles. 

Aquesta tasca no va ser difícil per nosaltres perquè moltes del grup hem realitzar el mòdul de Grau Superior en Ed. Infantil i coneixiem el treball a les aules, però a cada centre es fa de manera diferent i ho hem comprovat.
 
En definitiva, crec que el meu grup ha sabut desenvolupar el documental com ho varem pensar, i encara que és molt senzill, hem sabut reflexionar sobre algunes de les metodologies que es realitzen a les aules 0-3 a Eivissa.

- Competències:

 Les meves etiquetes fan referència al treball en equip i a l'ús de les noves tecnologies a l'hora de realitzar el documental.



No hay comentarios:

Publicar un comentario